Rejon: POLSKA
ZADANIA
-
aktywna działalność informacyjna wśród osób zarządzających podmiotami leczniczymi
-
obsługa i pozyskiwanie nowych Klientów
-
udział w budowaniu marki produktu
-
zapewnienie właściwej jakości obsługi Klienta
-
organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją i realizacją projektu
-
bieżące raportowanie prowadzonych działań i osiąganych wyników
WYMAGANIA
-
wykształcenie wyższe (medyczne lub pokrewne kierunki będą dodatkowym atutem)
-
bardzo dobra znajomość rynku szpitalnego (zagadnień wewnątrz szpitalnych oraz rynku dostawców)
-
mile widziane doświadczenie pracy w sektorze farmaceutycznym, w grupie preparatów dla szpitali lub sektorze dostawców materiałów medycznych
-
dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa zamówień publicznych
-
wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz prezentacyjne
-
rozwinięte umiejętności w zakresie analizowania i raportowania danych
-
praktyczna znajomość pakietu MS Office(Word, Excel, Power Point)
-
gotowości do częstych podróży służbowych
-
prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu
OFERUJEMY
-
samodzielną i pełną wyzwań pracę w stabilnej firmie przy realizacji nowatorskiego projektu
-
niezbędne narzędzia pracy
-
zatrudnienie na umowę o pracę
-
wynagrodzenie stałe plus prowizja za osiągnięte wyniki
-
szkolenia
CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym prosimy o nadsyłanie na adres:
rekrutacja@supraholding.pl z dopiskiem – Supra Holding S.A. - Doradca klienta.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).